STILLING LEDIG:

Klar for å gripe en spennende mulighet?

Her er en ny lederstilling i bedrift under utvikling

Ny sentral stilling ved Valnesfjord helsesportsenter: Vi søker assisterende avdelingsleder medisinsk service

Vi er en virksomhet under utvikling, og nå søker vi etter en sykepleier med ledererfaring til en nyopprettet og spennende stilling.

Om stillingen

Arbeidsgiver: Valnesfjord Helsesportsenter

Stillingstittel: Ass. avdelingsleder, Medisinsk service

Stillingstype: Fast / heltid

Arbeidssted: Valnesfjord

Søknadsfrist: 21. januar

Send søknad her

Om arbeidsgiver

Valnesfjord Helsesportssenter er en landsdekkende institusjon innen spesialisthelsetjenesten med lang erfaring og solid kompetanse på fagområdene habilitering, rehabilitering og arbeidsrettet rehabilitering. Valnesfjord Helsesportssenter har administrativt ansvar for Nasjonal kompetansetjeneste for barn og unge med funksjonsnedsettelser (NKBUF).

Som ass. avdelingsleder vil du bidra til at administrativt, økonomisk og faglig ansvar for avdelingen blir ivaretatt. Du vil også inneha en sentral rolle i den daglige driften. Dette innebærer bl.a. ansvar for prioritering av løpende oppgaver og disponering av personell.

Stillingen består i hovedsak av dagvakter, men inngår også i turnus med arbeid hver 4. helg.

Din nærmeste leder vil være avdelingsleder for medisinsk service.

Arbeidsoppgaver

  • Bistå avdelingsleder i den daglige driften og ha ansvar for koordinering av personellressurser i avdelingen i forhold i driftsituasjon
  • Ha funksjon som stedfortreder for avdelingsleder
  • Medansvarlig for turnusplanlegging
  • Kvalitetssikring av fagområdene: Legemiddelhåndtering, hygiene, laboratoriearbeid og beredskap
  • Delta og initiere faglige utviklingsprosjekter
  • Følge opp og veilede nyansatte og studenter

Kvalifikasjoner 

  • Stillingen krever sykepleierutdanning med norsk autorisasjon
  • Lederutdanning er ønskelig. Søkere uten relevant lederutdanning og erfaring kan også bli vurdert
  • Videreutdanning innen rehabilitering er ønskelig, men ikke et krav
  • Erfaring med utarbeidelse og oppfølging av turnus
  • Generelt gode IKT ferdigheter og evne til å lære aktuelle fagsystemer
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Bilde: Shutterstock

Personlige egenskaper

  • Genuin interesse for rehabilitering og både kunne jobbe pasientnært og se de helhetlige behovene for å fremme gode prosesser og samhandling
  • Evne til å motivere, veilede og skape engasjement
  • Vi søker deg som er positiv og fleksibel og som har evne til å finne gode løsninger
  • Vi søker deg som har gode samarbeidsevner og også evne til å arbeide selvstendig
  • Du trives med å arbeide i et tverrfaglig miljø

Vi tilbyr

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Mulighet for faglig utvikling
  • Pr tiden felles sommerferie og fri jul/påske
  • Lønn i henhold til avtale
  • Et arbeidsmiljø bygget på tillit, åpenhet og respekt
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger (KLP-ordning)
  • Mulighet til trening i arbeidstiden

For spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med:

Søknadsfrist: 21. januar

Send søknad her

Powered by Labrador CMS