STILLING LEDIG:

Visit Helgeland søker digital markedsfører og innholdsprodusent

Er du den rette til en av Helgelands mest spennende stillinger innen markedsføring?

Om stillingen

Arbeidsgiver: Visit Helgeland

Stillingstittel: Digital markedsfører og innholdsprodusent

Stillingstype: Fast, heltid

Arbeidssted: Mo i Rana

Søknadsfrist: 27. juni

Send søknad her

Vi ønsker å styrke markedsføringen av Helgeland som reisemål, og dermed vårt digitale markedsteam. Vi søker derfor nå en dyktig, engasjert og trivelig digital historieforteller, en som kan utvikle og presentere innhold som engasjerer. Med god kundeforståelse må personen kunne kommunisere godt med turister, våre samarbeidspartnere og kunder. Personen må trives i skjæringspunktet mellom kreativ produksjon og digital markedsføring.

Til stillingen søker vi en strukturert og utadvendt person med stor gjennomføringskraft og god kompetanse på digital markedsføring, utvikling av innhold og kommunikasjon. Du vil bli en del av et team som arbeider tett sammen for løfte frem regionen.

Arbeidsområdet vil favne hele Helgeland. Hovedarbeidssted vil være ved et av våre 4 turistkontorer på Helgeland: Mo i Rana, Mosjøen, Brønnøysund eller Sandnessjøen.

Om arbeidsgiver

Destinasjonsselskap for 18 kommuner med ca. 140 samarbeidspartnere. Visit Helgeland jobber kontinuerlig med å markedsføre og utvikle reiselivet på Helgeland. Vi skal inspirere og skape reiselyst til og i regionen, samt bidra til økt verdiskaping for reiselivsaktører og lokalsamfunn. En organisasjon med kommersielt og bærekraftig tankesett, dyktige og engasjerte kolleger med hjerte for Helgeland!

Sentrale oppgaver:

  • Produksjon av engasjerende og inspirerende innhold til alle digitale flater i tråd med selskapets markedsstrategi
  • Optimalisering av vår kommunikasjon gjennom web og sosiale kanaler for inspirasjon og markedsføring
  • Bidra til å formidle markedsføringskompetanse til store og små reiselivsaktører over hele regionen
  • Du vil få kontinuerlig faglig påfyll, og bidra i utviklingen av fremtidens markedsstrategi for Helgeland som reisemål. Stillingen kan også omfatte vertskapsrollen.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Høyere relevant utdanning, primært innen digital markedsføring og innholdsproduksjon, men også personer med annen relevant utdanning oppfordres til å søke
  • Relevant erfaring fra markedsføring og kommunikasjon
  • Relevant erfaring og interesse for innholdsproduksjon og formidling gjennom tekst, foto, video og SoMe-innhold. Legg relevante arbeidsprøver ved søknad.
  • Kompetanse og kjennskap til relevante digitale verktøy
  • Gode kommunikasjonsevner på både norsk og engelsk

Personlige egenskaper

  • Liker å utvikle og formidle innhold som skaper engasjement og reiselyst
  • Har god innsikt i og interesse for digital markedsføring og sosiale medier
  • Kreativ med visuell sterk med øye for både detaljer og helhet
  • Gode kommunikasjons- og formidlingsevner både skriftlig og muntlig
  • God digital grunnkompetanse og har lett for å lære nye digitale verktøy
  • Analytisk, proaktiv, selvdreven og flink i team

Om Visit Helgeland

  • Destinasjonsselskap for 18 kommuner med ca. 140 samarbeidspartnere
  • Visit Helgeland jobber kontinuerlig med å markedsføre og utvikle reiselivet på Helgeland. Vi skal inspirere og skape reiselyst til og i regionen, samt bidra til økt verdiskaping for reiselivsaktører og lokalsamfunn
  • En organisasjon med kommersielt og bærekraftig tankesett, dyktige og engasjerte kolleger med hjerte for Helgeland!
  • Flat organisasjon med gode påvirkningsmuligheter

Arbeidsområdet vil favne hele Helgeland. Hovedarbeidssted vil være ved et av våre 4 turistkontorer på Helgeland: Mo i Rana, Mosjøen, Brønnøysund eller Sandnessjøen.


Søknad og frist

Søknadsfrist for stillingen som digital markedsfører og innholdsprodusent er 27. juni 2021.

For mer informasjon om stillingen, kontakt reiselivssjef Torbjørn Tråslett e-post eller telefon 41 84 41 41.

Send søknad her


Powered by Labrador CMS