STILLING LEDIG:

Bilde: Marthe Nyvoll

Vi styrker laget! Arctic Energy Partners (AEP) og Energi i Nord søker en administrasjons- og regnskapsmedarbeider

Om stillingen

Arbeidsgiver: Arctic Energy Partners

Stillingstittel: Administrasjons- og regnskapsmedarbeider

Stillingstype: Fast / heltid

Arbeidssted: Hammerfest

Søknadsfrist: 15. april

Send søknad på e-post

Om arbeidsgiver

Arctic Energy Partners (AEP) er en non-profit organisasjon, og leverandørnettverk for energivirksomhet i Nord-Norge. Nettverket samarbeider med næringsliv, energi-, olje- og gass-selskaper, samfunnsaktører og andre som har energifeltet som marked og interesse.

AEP er organisert som en forening med årsmøtet som øverste organ. Foreningens styre er valgt blant medlemsbedriftene. Arctic Energy Partners ble etablert i 1997 i Hammerfest.

Energi i Nord:

Energi i Nord er en klynge med medlemmer fra hele energisektoren og fra hele Nord-Norge. Klyngens formål er å bidra til energiomstilling og verdiskaping for selskaper og samfunn i nord. Energi i Nord er eid av AEP, Mo Industripark og Norsea Polarbase.

Har du lyst til å jobbe i en spennende bransje?
Vil du jobbe på en dynamisk og fleksibel arbeidsplass?
Vil du jobbe i et team med fremoverlente og kunnskapsrike kolleger?

Da håper vi at du vil søke på jobben som administrasjons- og regnskapsmedarbeider hos oss! AEP er et nettverk med medlemsbedrifter fra energisektoren i hele Nord-Norge. Energi i Nord er datterselskap av AEP, og er en klynge som jobber med energiomstilling i nord. Våre hovedmål er lokale ringvirkninger og samfunnsutvikling i Nord-Norge. Begge selskapene har hovedkontor i Hammerfest.

Vi kan tilby et bredt spekter av arbeidsoppgaver knyttet til vår daglige drift. Vi ser etter deg som trives med varierte arbeidsoppgaver, som kan ta et selvstendig ansvar, og som er en lagspiller som ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljø. 

Personlig egenhet vil bli vektlagt, og vi forventer ikke at du skal være ekspert på alt. Du vil få opplæring i systemer, programvare o.l. Det viktigste er at du er motivert i jobben og ønsker å lære og utvikle deg.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for daglige drift knyttet til økonomi, lønn og regnskap.
  • Følge opp prosjektarbeid sammen med teamet.
  • Bistå med planlegging og gjennomføring av arrangementer.
  • Kontakt og oppfølging medlemsbedrifter og samarbeidspartnere.
  • Bistå teamet med andre arbeidsoppgaver ved behov.

Vi ser etter deg som har

  • relevant utdanning innen økonomi. Erfaring kan kompensere for utdanning.
  • interesse, kunnskap og forståelse for økonomi og regnskapssystemer.
  • erfaring med administrasjons- og kontorarbeid.

Vi ser etter deg som

  • ønsker å være med å jobbe for samfunnsutvikling i Nord-Norge.
  • evner å jobbe selvstendig og ansvarsbevisst.
  • er strukturert og har god forretningsforståelse.
  • har et faglig engasjement.

Vi tilbyr:

  • Fast 100% stilling
  • Konkurransedyktige lønns- og ansettelsesbetingelser
  • Kontorplass i Hammerfest. Vi har kontorsted i Næringshagen sammen med flere andre bedrifter og aktører. Her er det et godt sosialt miljø, og kantine med lunsjtilbud hver dag.
  • Meget gode pensjons-, forsikrings-, og ferieordninger
  • Godt arbeidsmiljø og fleksitidsordning både på arbeidssted (hjemmekontor) og arbeidstid.
  • Medlemskap på treningssenter, og abonnement nettaviser o.l


For spørsmål om stillingen, kontakt gjerne 

General Manager, Kjell Giæver  951 54 900 / e-post

Søknadsfrist: 15. april

Send søknad på e-post


Powered by Labrador CMS