STILLING LEDIG:

Nordnorsk mobilselskap med store ambisjoner søker: B2B-selgere / Key Account Manager som er levende opptatt av salg

Har du en unik evne til å skape og utvikle relasjoner med kunder, og er opptatt av å skape verdi for kundene hver eneste dag?

Om stillingen

Arbeidsgiver: Saga Mobil

Stillingstittel: Selger / Key Account Manager

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Etter avtale

Søknadsfrist: Aktuelle kandidater blir vurdert fortløpende

Send søknad her

Om Saga Mobil

Saga Mobil er et norsk mobilselskap som tilbyr moderne telefoni- og kommunikasjonsløsninger til bedrifter og privatpersoner. Våre brukervennlige og funksjonelle løsninger passer for bedrifter i alle bransjer og størrelser. I Saga Mobil vet vi at gode kundeopplevelser og service er viktig! Med konkurransedyktige priser og produkter er Saga Mobil er et naturlig valg for bedrifter og privatpersoner som vil ha personlig oppfølging!

For at våre kunder skal få best mulig dekning, kapasitet og stabilitet leverer vi våre løsninger i Telenors mobilnett.

Saga Mobil søker etter medarbeidere som liker å jobbe med verdibasert salg til bedrifter. Som Account Manager i Saga Mobil får du ansvar for eget salg og forvaltning av egen kundeportefølje.

Du bygger tillit, skaper relasjoner og sluttfører salgene.

I tillegg vil du være med å utvikle kampanjer og markedsaktiviteter rettet mot bedriftsmarkedet.

Lar du deg motivere av å skape vekst og vinne nye kunder er du den rette for oss.

Vi er mer interessert i deg og ditt talent enn hvor du bor, men som et nordnorsk mobilselskap har vi særlig fokus på Nordland, Troms og Finnmark. Du kan gjerne også bo i nærheten av de store byene – med store bedrifter og potensielle kunder i nærheten.

For den rette kandidaten og dyktige selgere vil det også være muligheter for ansvar og vekst i rollen og selskapet.

Gå rett til søknadsskjema her for å melde din interesse!

Hva går jobben ut på?

Som Account Manager i Saga Mobil vil dine arbeidsoppgaver handle om salg av mobile kommunikasjonsløsninger til nye kunder, og oppfølging av eksisterende kunder. Det gjør vi best gjennom å synliggjøre behov og muligheter hos kunden, som kan skape verdi for dem. Du jobber mot fastsatte mål, og jakter resultater som gjør at du ønsker å bli enda bedre.

Oppgavene omfatter blant annet:

  • Booking og gjennomføring av salgsmøter i bedriftsmarkedet
  • Dialog med nye kunder gjennom relasjonsbygging, lead og kundeaktiviteter
  • Sammen med kundeservice og gode kolleger jobbe for onboarding og kundeopplevelser med høy kvalitet
  • Oppfølging av bransjeavtaler, delta på forhandleraktiviteter og være til stede på relevante arenaer

Hvem er du?

Vi søker gjerne både erfarne selgere og talenter. Du bør ha noen års erfaring meddirektesalg til bedrifter, eller erfaring fra B2B telefonsalg. Samtidig er personlige egenskaper viktig for denne rollen – og det handler vel så mye om hvem du er som person enn hvilke skoler du har gått på.

Det vil blant annet si at du er en utadvendt type, som liker å skape nye relasjoner. Og du kan like både å ta opp telefonen for å booke et møte, samtidig som du håndterer det fysiske kundemøtet.

Som selger tror vi du:

  • Er utadvendt, løsningsorientert, full av pågangsmot
  • Har forretningsforståelse, kremmerånd og en god indre motor
  • Har en klar ambisjon om å lykkes med det du bestemmer deg for

    Vi kan tilby: 

  • Jobb i et spennende selskap i vekst, som er en utfordrer i det norske markedet
  • Fastlønn med gode provisjoner
  • Gode kolleger og et engasjert lag som alle brenner for å skape de beste kundeopplevelsene
  • En fleksibel arbeidshverdag
  • Grundig opplæring hvor du blir godt kjent med Saga Mobil, våre produkter og tjenester

For spørsmål om stillingene, kontakt gjerne en av våre rådgivere i Heia Nord-Norge:

Kjartan Ridderseth på 97006787 / e-post / Linkedin

Søknadsfrist: Kandidater blir vurdert fortløpende.

Meld din interesse enkelt i vårt skjema:

 
Powered by Labrador CMS